Ofte stilte spørsmål

Jeg trenger en fakturakopi - hvordan får jeg det?

Mangler du en faktura kan du enkelt ringe oss, eller send en epost til okonomi@rogebergmaskin.no

Jeg har fått en kreditnota - hva gjør jeg?

Du kan enten trekke fra kreditnotaen ved neste innbetaling, eller kontakte oss slik at vi kan tilbakeføre beløpet til din konto. 

Det er feil på fakturaen min - hva gjør jeg?

Ta kontakt med oss på okonomi@rogebergmaskin.no så hjelper vi deg. Oppgi fakturanummer slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig. 

Fakturaen er sendt ut til feil firma - hva gjør jeg?

Send mail til okonomi@rogebergmaskin.no med informasjonen. Oppgi fakturanummer slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig. 

Hvilke betalingsløsninger har dere?

Bedrifter som registrerer seg hos oss får kredittkonto med minimum 10 dagers betalingsfrist via faktura. Vi sender ut faktura via post, EHF eller epost. Du kan også betale med kort i butikken. 

Vi tilbyr også samlefaktura. Send mail til okonomi@rogebergmaskin.no ved spørsmål.

Kan jeg som privatperson handle hos dere? 

Ja, privatpersoner kan handle oss oss. Privatpersoner må betale med kort eller kontanter i butikk. 

 

 

Lukk